ראשי | טיפולי שיננית | טיפולי שיננית

טיפולי שיננית

טיפולי שיננית טיפולי שיננית

שִינָנִית היא בעלת מקצוע פרא רפואי בתחום רפואת השיניים השומר על היגיינת הפה ומונע מחלות שיניים בפה

בשנים האחרונות טיפול שיננית טיפול מאוד נפוץ וחשוב טיפול נכון בשיניים יכול למנוע דלקת חניכיים שומר על היגיינת הפה והשיניים ומונע כאבי שיניים.

תפקיד השיננית הוא לסייע לרופא שיניים ולמנוע מחלות שיניים דלקות ולעזור למטופל לשומר על ניקוי השיניים ביום יום.

השיננית מדריכה את המטופל איך לטפל בשיניים על ידי הדרכה מיוחדת של ניקוי נכון השיניים שימוש נכון במברשת שיניים ביום ובלילה.

צחצוח שיניים לאחר ארוחות וגם לאחר שאוכלים משהוא מתוק מצחצחים שיניים שימוש נכון בקיסם שיניים או בחוט דנטלי.

שימוש נכון בהדרכת השיננית תגרום להיגיינת הפה של המטופל תעזור לרופא השיניים לטפל יותר טוב במטופל .

תגרום גם לפחות דלקות שיניים וכמובן חורים בשיניים ופחות קביעת תורים ביקורות אצל הרופא שיפור היגיינת הפה של המטופל. קביעת התור לטיפול בניקוי השיניים אחת לחצי שנה לפי שיקול השיננית. הביקור נקבע לפי טייב הטיפול שמתייחס המטופל לטיפול השיניים שלו. ההקפדה על ניקוי הפה והשיניים תגרום למטופל להגיע פחות לרופא שיניים ולמנוע סתימות שיניים עקירת שיניים השתלות שיניים ניתוחי שיניים כתרים בשיניים וכמובן מחלות חניכיים דלקות בשיניים בפה.

תזונה נכונה ביום יום טיפול נכון בשיניים על ידי צחצוח שיניים תמנע דלקות שיניים תשמור על היגיינת הפה.

הכוונה שמירת תזונה נכונה לא לאוכל דברים מתוקים שתייה מתוקה ואם אוכלים ושותים דברים מתוקים צריך לצחצח שיניים ולהשתמש בחוט הדנטאלי לשמירת השיניים לאורח חיים בריא והיגיינת הפה של כל אחד.

ד"ר מושייב איליה

היגיינת הפה, כאבי שיניים, דלקות, ניקוי שיניים, סתימות בשיניים, עקירת שיניים, ניתוחי שיניים, כתרים