שתלים דנטליים / השתלת שיניים
פופולארי באתר

כיצד לבחור מרפאת שיניים לביצוע השתלת שיניים?

מעוניינים לבצע השתלת שיניים?כללי זהב לבחירת מרפאה להשתלות שיניים

מעוניינים לבצע השתלת שיניים? רופאי שיניים תמיד הלחיצו אתכם, ועל כן אתם רוצים לבחור בקפידה את המרפאה לבצע בה השתלת שיניים? הרשו לנו לצייד אתכם בכמה עצות, שיסייעו לכם לבצע בחירה נכונה, לטובת השיניים שלכם ולמען השקט נפשי שלכם.

כאתר מוביל ברפואת השיניים בישראל, ריכזנו עבורך מספר כללי זהב לבחירת מרפאת שיניים להשתלות באזור מגוריך.

כלל מספר 1:

התעניינו בהרכב אנשי המקצוע הנמנה על צוות מרפאת השיניים. מרפאת שיניים מקצועית היא כזו המעסיקה צוות רופאי שיניים מנוסה בתחום השתלות השיניים, שגם עובר השתלמויות על בסיס קבוע, בארץ ובחו"ל, בנושאים כמו שיניים תותבות, שיקום שתלים, כירורגיית לסת ופה ועוד.

כלל מספר 2:

רצוי לבחור מרפאת שיניים שיש לה מוניטין והמלצות, שהיא מובילה בתחומה, שיש סביבה "באז" ושישנן המלצות עליה. אם יש לכם אפשרות לקבל המלצה מחברים או בני משפחה, שביצעו השתלת שיניים והיו מרוצים מאוד מהתוצאות, כדאי להתייעץ איתם ולקבל מהם את פרטי ההתקשרות עם מרפאת השיניים בה הם ביקרו.

קיראו המלצות ממטופלים שכבר טופלו במרפאה לפני קביעת פגישת ייעוץ

כלל מספר 3:

רמת הציוד הרפואי והטכנולוגי העומד לרשות המרפאה גם הוא צריך לשחק תפקיד בבחירה שלכם במרפאה זו או אחרת. שיניים תותבות איכותיות שאינן נשברות בקלות, שתלים דנטליים מתקדמים ומוצרים דנטליים מצויינים ללא פשרות- כל אלה יגדילו את הסיכויים, שהטיפול שתקבלו יהיה מוצלח, אפקטיבי וישביע את רצונכם.

כלל מספר 4:
אל תעברו השתלת שיניים במרפאה שלא תעמיד לרשותכם אחריות מלאה על השתלים ועל הכתרים. כמו כן, רצוי לפנות למרפאה שמבצעת בגמר הטיפול ביקורות על בסיס קבוע כדי לשמור על בריאות החניכיים והשיניים. ישנן מרפאות שמציעות טיפולי תחזוקה כאלה ללא תשלום עבור מטופלים שעברו אצלן את השתלת השינים, וכמובן שעדיף לפנות למרפאה שמציעה שירות חינמי כדי לחסוך בעלויות הכוללות, שהן לא מבוטלות.

מחפשים מרפאת שיניים להשתלות / מומחה לכירורגיית פה ולסת? הכנסו לקישורים המצורפים כאן:

השתלות שיניים ביום אחד:

בחרו מרפאה שמבצעת השתלות שיניים ביום אחד. השתלות שיניים ביום אחד הן שיטה ייחודית שפותחה על-ידי ד"ר בלן, הפועל בתחום השתלות השיניים מזה למעלה משני עשורים והנחשב למוביל ובולט בתחומו. השיטה מבוססת על מספר טכניקות חדשניות בתחום הרפואה הדנטלית, ששולבו עם טכנולוגיות הדמייה מתקדמות, והמאפשרות יחד להגיע לתוצאות אסתטיות, מדוייקות ובטוחות יותר בהשוואה לכל השיטות הקיימות. בזכות הטכניקות פורצות הדרך, השתלות השיניים של ד"ר בלן מאפשרות לחזור לשגרה כבר למחרת הטיפול עם מינימום כאב. השתלות ביום אחד יאפשרו לכם, בעצם, לבצע השתלת שיניים מבלי לספוג את כל תופעות הלוואי והכאבים הכרוכים בכך, וליהנות גם ממראה שיניים מושלם וגם מאיכות חיים גבוהה יותר.

חיוך שווה זהב
לסיכום, מרפאה שמציעה ללקוחותיה השלת שיניים ביום אחד, שצוות רופאי השיניים המועסק על-ידה הוא מקצועי ביותר, שיש לה מוניטין, ששמעתם עליה מחברים, שיש לה ציוד טכנולוגי חדיש ומתקדם ושנותנת אחריות על השתלים והכתרים- אם תתייחסו אל כל הפרמטרים הללו תגדילו את הסיכויים שההשתלה תעבור בשלום, ושהחיוך שלכם יהיה שווה זהב!

מאת: ד"ר דני כץ

קישורים:

מאמרים קשורים לנושא

Back to top button
מי אנחנו I תנאי שימוש ותקנון האתר  I הצהרת נגישות  I פרסמו באתר  I צור קשר

בקרו גם ב: אתר רפואת שיניים I אתר מטפלים I משחקים אונליין I חנות קריסטלים אונליין