ראשי | רופאי שיניים VIP | שיווק עסקים קטנים ובינוניים באינטרנט. עובד או לא עובד?

שיווק עסקים קטנים ובינוניים באינטרנט. עובד או לא עובד?

שיווק עסקים קטנים ובינוניים באינטרנט. עובד או לא עובד? שיווק עסקים קטנים ובינוניים באינטרנט. עובד או לא עובד?

האם כדאי לשווק את הקליניקה שלי באינטרנט וטיפים שימושיים כיצד לעשות זאת נכון


כעוסק בתחום וכבעל קליניקה, מי כמוך יודע שרק על כותרת המאמר אפשר לכתוב אינספור מאמרים.
אנו ננסה להתמקד בהסברים קלים המתאימים לכל אחד ואחת מהעוסקים בתחום ולהעניק כלים שימושיים לשיווק וחשיפה לקהל הלקוחות הפוטנציאליים שלך מבלי להכנס (לפחות ננסה) למונחים מקצועיים אשר עלולים לסבך ולבלבל...

לפני שנעבור להסברים על השיווק ברשת האינטרנט מומלץ לקרוא את המאמר "שיווק מפה לאוזן. מיתוס או עובדה?" שם הגענו למסקנה ששיווק מפה לאוזן והמלצות חברים טוב ונכון לבית עסק קטן ובינוני אך ללא ספק הסיכוי ששיטה זו תצליח לבדה להתמודד בעולם השיווקי המורכב והגדול של היום - שבו גופים מסחריים עם תקציבי פרסום גדולים, כוח אדם מיומד ומשאבים עצומים מתחרים בעוסק בודד אשר על גבו יש מטלות רבות כולל עצם מתן הטיפולים עצמם – הוא כמעט בלתי אפשרי ונדון לכשלון!

בעולם השיווקי אפשרויות החשיפה והפרסום שלך כבית עסק הינן רבות ומגוונות ונזכיר רק את חלקן: הפקת עלוני מידע וחלוקתם בתיבות דואר (פליירים), פרסום בעיתונות מקומית, פרסום בעיתונות ארצית, פרסום על גבי לוחות מודעות, פרסום אצל עמיתים למקצוע, פרסום בקרב חנויות/ספקים, חלוקת כרטיסי ביקור ועוד...

אני מניח שהדברים הראשונים שעלו בראשך כשקראת את הפיסקה הקודמת היו: את זה כבר ניסיתי.... אין לי את התקציב להשקיע בזה.... או את לי את הזמן להשקיע בזה....

לעולם האינטרנט יש מספר יתרונות מוחלטים על העולמות השיווקיים שהוזכרו קודם ולכן הפרסום באינטרנט מתאים במיוחד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים (עסקים שמספר העובדים הינו בין 1-35 עובדים) אשר אין להם תקציבי פרסום וקידום גדולים מצד אחד ומשאבי הזמן שלהם מוגבלים וברוב שעות העובדה הם נמצאים בקליניקה ואין באפשרותם לתכנן מסעות פרסום, להפגש עם גרפיקאית העיתון, לנסוע לבית הדפוס וכי"צ

עולם האינטרנט מאפשר לך לחשוף את עצמך במגוון רחב מאוד של כלים ואמצעים ללא צורך בהשקעה כספית גדולה תוך שימוש ביתרונות שלך כעסק קטן ו/או בינוני אל מול גופים גדולים שלכאורה יתרונותיהם עליך רבים ובלתי ניתנים לגישור. וחשוב מכך – את פעולות השיוק שלך תוכל לעשות בזמנך הפנוי, בסופי שבוע ואפילו בשעות הלילה המאוחרות – כך באפשרותך להמנע מפגיעה בתפעול השוטף על העסק/קליניקה שלך.

הידעת? אימפריית גוגל העולמית שווה מאות מילארדי דולרים תוך הסתמכות בלעדית כמעט על הכנסות מבעלי עסק קטנים ובינוניים! מדוע? משום שגוגל השכילו להבין כי כוחם של העסקים הקטנים והבינוניים עולה על כוחם של העסקים הגדולים!

מסקנה:
רשת האינטרנט הינה המקום הנכון, היעיל אשר מתאים לקידום עסקים קטנים ובינוניים! בטח כבר שמעתם את האימרה מחברים ו/או ילדיכם שאומרת: מי שלא קיים ברשת האינטרנט – לא קיים!

אבל מה עושים? ללכת ולהשקיע עכשיו אלפי שקלים לבנות אתר ועוד אלפי שקלים לפרסם אותו? התשובה היא לא! יש גם דרכים אחרות...

אז בואו נראה מה אתם יכולים לעשות – כאן ועכשיו:
חשוב לפתוח ולומר כי כמו בכל עבודת שיווק והקמת מערך קידום – יש זמן הסתגלות, זמן פעולה והכי חשוב זה לא להתייאש ולהישבר בתחילת התהליך, להיות סבלני ולפעול בצורה עיקבית לפחות שלושה-ארבעה חודשים.
הבשורה הטובה היא שבמידה ותקפידו על הכללים שנפרט כאן – קיימת סבירות גבוהה ביותר שבעוד שלושה-ארבעה חודשים יהיה לכם פחות זמן פנוי ויותר זמן עם לקוחות!
קודם כל כדי לזכות בחשיפה באינטרנט מומלץ (ואף חובה) לדאוג שתהיה לך כתובת אינטרנט (כתובת URL ) כתובת זו יכולה להיות באמצעות הופעה בקטלוג העוסקים בתחום שלנו או באמצעות רכישת שם מתחם (שם דומיין)
את כתובת האינטרנט שלך מנועי החיפוש ימצאו וכך מי שיחפש אותך לפי שם במנועי החיפוש המובילים, יקבל תוצאות שטובות לך.
* בעת הרשמתך אלינו קיבלת כתובת אינטרנט. אם אינך יודע מהי כתובת האינטרנט שלך – צור עימנו קשר טלפוני ואנו נשלח לך את הכתובת שלך.

לאחר שיש לך כתובת אינטרנט או שם דומיין – אפשר להתחיל לעבוד.

1. התחל להשתתף באופן פעיל בפורומים העוסקים בתחום העיסוק שלך. לפורומים אלה מגיעים לקוחות פוטנציאליים שלך, אשר יש להם שאלות והם זקוקים למידע ו/או לפתרון – ענה לשאלה שנשאלה ברצינות תוך מתן מידע מלא אשר יעזור לגולש בפתרון הבעיה. בסוף ההודעה הכנס קישור לכתובת האינטרנט שלך והמלץ לו להתייעץ עימך באופן אישי ופרטי ללא חשיפה של פרטים מיותרים ואישיים לכלל גולשי האינטרנט.

אתר תפוז אינו אתר מוביל בתחום הפורומים וניתן למצוא שם פורומים הקשורים לתחום שלך...
קישור לעמוד הפורומים של תפוז
https://www.tapuz.co.il/forums/forumsListNew.asp

דגשים:
• ישנם מטפלים רבים שעושים טעות נפוצה-  הם לא עונים לשאלות הגולשים ומשתמשים בפורום לפרסום בלתי מורשה. ברוב הפורומים הודעות אלה נמחקות במהירות והמשתמש נחסם....
• ענו בנימוס על שאלות הגולשים והפנו אותם לקבלת פרטים נוספים באמצעות כתובת האינטרנט שלכם או טלפונית. אתם תיווכחו שלאחר עבודה של מספר שבועות, יתחילו להגיע אליכם לקוחות.
• חובה לענות לאורך זמן – לפני שגולשים יפנו אליכם לקבלת ייעוץ ו/או טיפול הם יסתכלו על ההסטוריה שלכם כדי לבחון את הרמה המקצועית שלכם ואת זהותכם. אל תענו תשובה אחת ותמתינו לתוצאות. ענו לכמה שיותר שאלות והמתינו בסבלנות. תהליך מעין זה לוקח מספר שבועות...

2. פרסום בחינם: לפני שנפנה אתכם לעשות פרסום חינם זיכרו: פרסום חינם ברוב המוחלט של המיקרים אינו יעיל ויגרום לכם לבזבוז זמן רב. איש פרסום ותיק פעם אמר שפרסום חינם – שווה חינם! כלומר פרסום חינם שווה 0 תגובה...
נכון, באמצעות פרסום שימך וכתובת האינטרנט שלך אתה עשוי לקדם את הופעתך במנועי חיפוש שונים אבל כאשר הינך מבצע פרסום נכון בתשלום – גם מנועי החיפוש יודעים זאת ומתייחסים לכך בהתאם. לכן, מומלץ להצטרף ולהופיע בקטלוג מטפלים באתרים מובילים – כך שימך וכתבות האינטרנט שלך תקודם במנועי החיפוש השונים ובמיוחד בגוגל (יש לזכור כי תהליך זה הינו תהליך ארוך ולוקח מספר שבועות לפחות).

בכתבה נפרדת נעסוק בקידום אתרים במנועי חיפוש – שם נראה ונמחיש את חשיבות הקידום במנועי החיפוש וכיצד עושים זאת נכון.

3. הקמת אתר אינטרנט – גם זהו נושא רחב ביותר אבל בקצרה נומר כי אין צורך להשקיע אלפי שקלים בהקמת אתר ובאפשרותך להקים אתר שיענה על הצרכים שלך בתקציב של מאות שקלים בלבד. לאחר שתהיה לך את כתובת האתר – הוסף את הכתבות לכרטיס הביקור שלך, להודעה במשיבון הסלולרי, להודעה במשיבון בית העסק.... משהו כמו: שלום, הגעתם ל _______, אנני יכול לענות שלם כרגע. השאירו מספר טלפון ואחזור אליכם בהקדם. לפרטים נוספים היכנסו לאתר האינטרנט שלי בכתובת: ____________, שם תוכלו לקרוא מאמרים מעניינים ולהיוועץ עימי במגוון נושאים.
4. קדמו את עצמיכם ברשתות החברתיות. הכנסו לקרוא מאמר נפרד. אל תוותרו על קידום באמצעות הרשתות החברתיות (פייסבוק, גוגל,מקושרים ועוד) אפילו העזרו בחברים שלכם ולידיכם לצורך כך.

5. כמו בכל הקמת עסק חדש – אנו יודעים שמיד אחרי הפעולה הראשונה תמתינו למבול טלפונים... זה לא עובד ככה. כמו שלהקים עסק חדש ולצבור קהל לקוחות נאמן לוקח זמן – כך גם בקידום שלך ברשת האינטרנט – יש להיות סבלניים אבל חשוב מכך – חובה להיות עיקביים, לפחות שלושה- ארבעה חודשים.

מי שיעבוד לפי עצות אלה – יכול לחשוף את עצמו לקהל לקוחות חדש ולקבל פניות לטיפולים.... מכאן כל אחד ואחת מיכם ינווט את הטיפול למקום הנכון ביותר לעצמו וללקוח.
רוצה לקדם את עצמך? התקשר עכשיו אלינו בטלפון 1-800-30-44-55 או הכנס לקישור המצורף


ב ה צ ל ח ה!

עוד באותו נושא:
שיווק "פה לאוזן". מיתוס או עובדה קיימת? וטיפים לשיווק הקליניקה שלך
שיווק וקידום הקליניקה שלך ברשתות חברתיות

מחפש רופא שיניים מומלץ או מרפאת שיניים מומלצת? לחץ/צי כאן




עוד באותו נושא:

עדיין אין נושאים קשורים למאמר זה

תן ציון למאמר זה

5.00